Idol !

Idol är ju verkligen en drog ! 
Har ju varit sjuk idag & igår, så har varit hemma hela dagen. och jag har längtat isönder tills klockan slog 20.00!
Fast jag fick nog ingen ny favorit igår. fast rasmus ingdahl som va med förra året. han va en av mina favoriter (robin bengtsson, va min absolut favorit! ) fatta hur glad jag blev när jag såg han lite innan pausen. jag skrek nästan till min mamma "DET ÄR RASMUS ! HAN ÄR TILLBAKA. YYYEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!!! :D:D:D:D:D"
hon blev nästan döv kan jag säga ! 




där fick ni hans audition i idol igår ! ♥

idag blir det ju också idol. men har vaken sen klockan 4, så har ju längtat ännu mer idag ! 
och sen får man inte se idol på hela helgen ;o

men imorgon kommer mamma & pappas kompisar & det betyder att min klasskompis också kommer. fast jag gillar inte idéen att jag ska umgås med honom.

kollar på video music awards nu. reprisen, för jag missade den live.

men nu ska jag äta frukost. 
peauzzzze out bitches :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0