idol (L)

jadå. då var det idol igen.
så klart så va jag bänkad framför teven ! 
hann ju iaf duscha före, så jag känner mig fräsch.
ensam hemma också.. så ska ju bli musik på högsta volym ! =)



Gabriel Brandes - With U (audition idol 2009)

och ni kommer ihåg Rasmus Ingdahl ? 
han har faktiskt spelat in sig själv när han sjunger So Sick (orginal av Ne-Yo)




han har spelat in en massa andra låtar också, så det är väl bara att söka på "rasmus ingdahl" på youtube om ni gillar honom :D 
ni får gärna skriva i en kommentar om vad ni vill att jag ska skriva om för musik =) 

nu ska jag kolla igenom lite på youtube. hörs väl ! 
peauzzzze out bitches !

Kommentarer
Postat av: Annie

eeriiik gröööönvall! (L)

2009-09-18 @ 22:17:27
URL: http://thelillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0