hallå ja =)

hejsan alla som läser min blogg :D
vaknade ganska tidigt idag, men har legat och kollat reprisen av VMA 09 =)
igår kväll hann jag också städa, så har inga kläder på golvet längre.
och medan jag städade gick min mp3 i höööög fart =)
den mest spelade på min mp3 är helt klart; The Saturdays - Fall



är då även The Saturdays - Fall

snart ska jag också klä på mig, kanske duscha & fixa håret och sånt.. 
ni får ha det så bra, så skriver jag kanske lite senare, om jag får tillgång till någon data ! 




The Saturdays - Fall

peauzzze out bitches !

Kommentarer
Postat av: lollo

hur många besökare har du nudå? ;)

2009-09-19 @ 11:55:22
URL: http://ttyplolloh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0