dagens låt :D

det finns en bra sak med att vara sjuk.
man har inget att göra, därav blir det otroligt många inlägg i bloggen ;o
känns som jag har skrivit MINST 10 inlägg idag.

men ni vet ju att jag äääälskar musik (har skrivit det & visat det så många gånger idag, att ni kankse redan har fatta det?)
så jag ska börja med "dagens låt"



Axxess - My Tears

och jag måste också påminna, att alla ni som har hittat hit. ni kanske kan tipsa vidare om min blogg? 
skulle varit sjukt snällt :D 

och jag avslutar med att säga något ni kanske inte visste. jag älskar musik :D 
haha, nej skojar. ni visste ju redan det? 

men nu blir det ännu mer musik för min del, sen tänkte jag duscha & fräscha upp mig. för känner mig mycketmycket bättre idag =) 

peauzzzze out bitches !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0