abv <3

ska göra mig iordning för att snart va med allrabästavän <3
vi ska förmodligen göra vårt tråkiga NO arbete, bara för att vi va ju sjuka förra veckan, så vi kunde inte lämna in vårt arbete, men det va ju ändå tur, för vi är ju ens inte färdiga :p

haha jag ärligt talat satt precis och sa till mig själv att jag älskade min blogg för att jag har så bra musik på den.. haha, lite random :p 

skriv gärna i en kommentar om vilken artist ni vill att jag ska ta in låtar med =) 

i detta inlägget kommer faktiskt ingen låt. men kanske senare. har faktiskt inte tid.. måste rusa ! 

peauzzzze out bitches ! 



random bild på mig & abv <3

Kommentarer
Postat av: Håkan Eriksson

Hej, kolla gärna in min blogg om tips på hur man spara/tjänar pengar =)

2009-09-20 @ 12:35:37
URL: http://merdeg.blogg.se/
Postat av: emma

ha en trevlig dag:D

2009-09-20 @ 13:06:28
URL: http://styleby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0