The Streets <3

jag satt och kollade på gamla avsnitt av one tree hill för nån dag sen & där har dom ju undeeeeerbar musik !
så kom då en låt av the streets. och jag blev liksom helt stel !
okej, inte helt stel, men att få höra the streets i one tree hill va bara underbart !
deras musik kan få mig att bli så jävla glad fastän texten inte har någon mening ;o
så i ungefär 2 dagar nu, har jag praktiskt taget droooogat den låten !



The streets - fit but you know it.

och med det sagt, kan jag ge er lite vardagligt babbel.
jag missade idol igår, för jag sov hemma hos bästa vän och vi åt vid den tiden..
men fick ändå reda på att nicklas hocker blev juryns ena wildcard & erik gick vidare (L)

och ikväll är det körslaget (y)
min barndoms kompis och hennes mamma ska tydligen va med där sa mamma innan idag ;o
får väl checka det då :p

ooooch mina gratis sms tog slut imorse, och det har varit världens storm hela dagen, så har inte kunnat åka och fylla på mobilen & pappa är ju inte hemma, så han kan ju inte göra det ;o
men har ändå sagt till en massa människor att jag inte vill prata med dom, så jag får ungefär inga sms på dagen.. jo, bara av telia.
jag har tydligen blivit deras populäraste offer (y)
haha.

meeen, vi hörs ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0