:p

hejsan alla =D
är hemma nu & och är extremt trött ! och det är bara måndag.. synd ! 
men imorgon är det sovmorgon, sen på onsdag är det bästa dagen på hela veeeeckan ! ska nog göra en till mössa på syslöjden (a) 

idag va det då skolan, som vanligt. ville egentligen bara stänga av klockan & vända mig om och somna igen, men sen tänkte jag på alla prov vi får tillbaka idag, så jag tog mig upp från sängen & stack till skolan.. men på lunchen stack jag, elin & bästa vän hem till elin & åt där.. sen till slut blev det så att jag & bästa vän snodde kläder från elin & lekte fjortisar resten av dagen, så imorgon ska vi va fjortisar hela dagen :p 
efter skolan stack jag och bästis till toppen, där vi då träffade jessica (siiiis <3), mikke & oscar =D
men sen efter ett tag blev bästa vän sur på mig, så hon stack hem, men sen smsade jag henne, och nu hoppas jag att hon inte är sur längre (a)
så jag umgicks med jessie, mikke & oge.. men sen kom angelica & elin :p


simple plan - your love is a lie & the get up kids - overdue.

meeen nu ska jag gååå :p ska fixa lite andra saker på datan, innan min bror kommer hem =D 




Kommentarer
Postat av: Ida Axelsson

gillar headern stort lillsis

2009-10-06 @ 17:50:45
URL: http://idaaaxelsson.blogg.se/
Postat av: Carro (Y)

Asså är bloggen död eller? O_O <3

2009-11-05 @ 19:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0