:(

inte en gång till.
din charm, ditt leende, dina händer, ditt hår, din kropp. allt!
men värst av allt är inte att du bara är min kompis.
du har fan varit min pojkvän !
jag vet hur det känns, att falla för dig.
så som jävligt många andra också har gjort.
du har köer av tjejer.
men ändå vill du ha mig.
jag kan inte stå emot dig, jag längtar tills varje gång vi träffas.
jag tänker på dig hela tiden, jag vill lukta in din doft.
vår humor, våra minnen. allt !
varför just nu också?
det går inte en enda dag utan att jag saknar dina kramar. dina mysiga kramar.

du vill ha mig & jag vill ha dig.
förlåt. men vet inte om jag kan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte kommentera

2009-11-29 @ 18:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0