gaahh ! :C

fick reda på vilket betyg jag kommer få i slöjd, SO & svenska..
i slöjd får jag i och för sig VG, men i svenska och SO får jag G.
asså innan jag fick jakob så hade jag MVG i svenska. jag hade till och med uppnått målen i nian!
sen bara kommer han där och sätter typ världens högsta krav på oss!
nästa termin ska jag fan skita i killar och bråk och plugga röven av mig!
lärarna klagar ju ;(

och nu känns det som om jag typ nt har någon kompis kvar. alla bara försvinner. vet ju fan nt vad jag ska göra längre. 

iaf så ehh.. jag måste göra läxor snart. 
och duscha.
och ehh.. vet nt :D

jag ska fan börja kolla på O.C igen! 
det var längesen *host* för typ 3 veckor sen *host*
bara för att jag har brist på liv liksom :)

hörs :]

oerhört jävla gammal bild, men den duger finfint (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0